www.flickr.com

zaterdag 24 maart 2012

Smells like spring spirit

De lente is in het land, tijd voor de eerste bbq!
En dus zorgde ik voor...

couscous met Mediterrane groentjes, half zongedroogde tomaatjes en feta



gemarineerde aardbeien en een salsa van ananas, munt en vanille voor bij het roomijs



en ook nog een - naar heb ik horen zuchten tussen het genieten door - goddelijke tiramisu van frambozen




Dat laatste receptje vond ik op het inspirerende Pinterest, ik paste het wat aan en deed er nog 2 eigelen en een scheut rum bij.  Ik kon helaas nog maar 1 doosje frambozen bemachtigen in de supermarkt, dus compenseerde ik de frambozenschaarste met een laagje geraspte witte chocolade.   Ik heb toch niemand horen klagen...

(psst... ondertussen paste ik de goddelijke framozentiramisu nog verder aan!)

Ach was het al maar morgen, dan zijn we er weer met meer (lente)weer... en vooral nog een heleboel restjes!Pin It

2 opmerkingen: